20 februarie 2013

Prima impresie din România. La budă

Între avion și controlul pașapoartelor m-am dus la budă. La intrare, un tip își pusese geanta pe lavoar și-și sufla nasul. Cu coada ochiului stîng: Desigur american cu tentă orientală, spilcuit și frumos de pică, categoria George Michael. Cu coada ochiului drept: Geantă de piele pentru acte, din cele cu volum. Nu m-am holbat, că nu se face, dar la înghesuială era să-i răstorn geanta. Îngrijorat, m-am uitat mai bine la ea: Era o cutie de acordeon. Mirat, m-am uitat mai bine la el: Era un George Michael de’al nostru.

M-am îndreptat spre controlul pașapoartelor cu un zîmbet de la o ureche la alta. Grănicereasa mi-a zîmbit simetric.

Un comentariu:

vera spunea...

Am incercat repetat: dau click, nu se intimpla NIMIC, nu se misca nimic, nu vezi nimic, nu auzi nimic, ce e cu chestia asta de la sfirshitul postului? E la deco terminale? Ai vrut tu sa avem un dreptunghi negru, cu o chestie roshie in mijloc, pe care e un triunghi isoscel (?) alb in mijloc - la care sa ne uitam si care sa completeze sensul textului? Hmmm.